Richtlijnen
Fotografie
De fotografie toont de emotie die The Chocolate Factory losmaakt bij bezoekers.
close-up emoties
Om het merkconcept “een interactieve fabriek waar je leert en beleeft” tot leven te brengen, hanteren we een beeldtaal die zoveel mogelijk emotie uitstraalt. De beelden laten zien welk gevoel het leren en beleven bij The Chocolate Factory oproept bij de doelgroep.
Dit doen we door afwisselende perspectieven te gebruiken: close-ups, medium-wide shots en opnames van bovenaf. De fotografie is hands-on te realiseren, zonder concessies te doen aan kwaliteit.
De sfeer moet altijd de volgende emoties uitstralen: verwonderd, verbluft, verrast, verbaasd, enthousiast, gegrepen, gedreven, geÔntrigeerd, bevlogen, gefascineerd, getroffen, gepassioneerd, geboeid, overweldigd en sprakeloos.
Met deze beeldtaal, waarin echte bezoekers met echte emoties centraal staan, zorgen we ervoor dat de doelgroep zich herkent en geïnspireerd raakt. Zo laten we op een unieke, onconventionele manier zien hoe leuk leren en beleven bij The Chocolate Factory is.
impressie van handelingen
Geen picture-perfect modellen die poseren, maar authentieke bezoekers en influencers die volledig opgaan in hun moment.
Beweging en lichaamstaal spelen een grote rol: gezichtsuitdrukkingen verraden de verwondering, spanning of blijdschap van het avontuur bij The Chocolate Factory.
impressie van de omgeving
Om een totaalbeeld van de attractie te geven, worden er ook overzichtsfoto’s van de ruimtes gemaakt.
Belangrijk: De focus ligt altijd eerst op emotie. De sfeerbeelden van de ruimte zijn ondergeschikt aan de beleving van de bezoekers. Eerst laten we emoties zien, daarna pas de omgeving.